środa, 12 lutego 2014

Tartaletka migdałowa z kremem czeko-truskawkowym

Tartaletka migdałowa z kremem czeko-truskawkowym... Niestety u mnie w formie muffinki, bo brakło blaszki. 

MIGDAŁOWE TARTALETKI (tu muffinki) Z MASĄ CZEKO-TRUSKAWKOWĄ: zmielone migdały, miód, truskawki, czekolada gorzka lub masa czekoladowa (kasza jaglana, kakao, daktyle - zmiksowane na jednolitą masę, rozcieńczamy mlekiem), domowy sok wiśniowy.


Ciasto:
zmielone migdały i miód (w zależoności od ilości, ale na 100g migdałów niecałe 2 łyżki miodu) mieszamy razem. Foremkę smarujemy masłem i obsypujemy mąką razową. Pieczemy ciasto ok 15 minut. 

*można też dodać płatków owsianych, pierwsza muffinka na zdjęciu właśnie taki bonus posiada.
Masa:
truskawki ugniatamy i mieszamy z masą kakaową (u mnie z jaglaną), doprawiamy sokiem, wlewamy na gotowe ciasto, dekorujemy truskawkami i jemy na ciepło lub wkładamy do lodówki :)


Słodko tu ostatnio, ale jak mówiłam pierkarnik dużo pracował. Niemniej jednak obiadowe rzeczy też będą się pokazywać :)
Pozostaje mi powiesić pranie by później wykorzystać szansę zimowego biegu, póki jeszcze zza oknem widać śnieg :p 
Wczoraj śnieżyca, dziś ma być ponoć 6st. więc... uciekam ;)

Smacznego dnia :)

2 komentarze:

  1. Wyjątkowo na dzisiejszy dzień jak znalazł :)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  2. Zdecydowanie :) pyszne, ale i składniki dopuszczalne w taki dzień nawet przez kobietę na diecie :p

    OdpowiedzUsuń