poniedziałek, 24 lutego 2014

Am-am: płatki i domowej roboty chleb :)

PŁATKI mix: pełnoziarniste płatki (mąka gryczana), orkisz preparowany, nieco musli, orzechy włoskie, słonecznik, siemię lniane, jogurt naturalny, płatki kokosowe, cynamon.

Domowy orkiszowy chleb na zakwasie z czarnuszką i ziarnami.

Zapach domowego chlebka... wiecie jak długo mi się marzyło aby robić własny chleb? Wiem co jest w środku, nie płacę za wygląd a za konkretną jakość, dany typ mąki, dany jej rodzaj. Parę składników własnoręcznie wymieszanych, zaledwie chwila czasu,a reszta robi się sama lub za pomocą piekarnika.

Taka mała śmieszna sytuacja - chciałam upiec zdrowy chleb, ale nie aż TAK zdrowy ;) Z przyzwyczajenia zapomniałam dodać soli... :p Ale wiecie co, zdziwienie na słowa męża "nie przeszkadza mi brak soli, smakuje mi tak jak jest" - bezcenne ;)

A tak swoją drogą, czarnuszka to dla mnie odkryty nowy kulinarny smak :) nie sądziłam, że jest pikantna :) Została już wykorzystana w obiedzie ;)

Sportowy post będzie osobno.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz