poniedziałek, 3 marca 2014

ŁOSOŚ Z JAGLANKĄ I BROKUŁEM

Przez 2 dni bateria w aparacie na wyczerpaniu, więc dwa fajne dania sfotografowane telefonem kom.... Jeszcze nie znam efektów, ale jedno z dań "wzbogacone" dziś powtarzam - bateria naładowana :) 

Właśnie pomalowałam 3/4 przedpokoju małym pędzelkiem, bo reszta sprzętu w chwilowej niedyspozycji :p Nawet nie sądziłam, że tak się wciągnę, miałam poprzestać na jednej ściance, oby ręce na treningu zbytnio nie zgłaszały protestu :) Jestem dość obolała po weekendzie...

Póki co, bardzo szybki obiad - parę dni temu, gdy czas biegł swoim torem a ja ciężko dysząc za nim a i tak w głowie miałam "tyle jeszcze muszę zrobić..." ;) :

ŁOSOŚ Z JAGLANKĄ I BROKUŁEM: "medalion" łososia (2,46zł), kasza jaglana w kurkumie i ziołach, zielona cebulka (do posypania), brokuł na parze (? ze 1zł)
 Szybko, tanio, zdrowo. Czego chcieć więcej? Brokuł robił się sam, obok na patelni łosoś też, kasza z uprzedniego dnia. Parę minut i gotowe.

1 komentarz:

  1. Za ciekawy blog wystawiłam nominację do Liebster Blog Award. Po więcej szczegółów zapraszam do mnie. Pozdrawiam Deptusia
    http://deptusiowyswat.blox.pl/2014/03/LIEBSTER-BLOG-AWARD.html

    OdpowiedzUsuń