sobota, 15 marca 2014

KURCZAK W SOSIE pomidorowym z warzywami:

Dałam radę ! 
3h maraton fitness już za mną, yeha! 
Moim celem było przetrwanie całości bez odpoczynku, jak na maraton przystało, więc jestem z siebie dumna :p A co!
A do tego wygrałam karnet do restauracji i... i... i ogólnie był odjazd :p

Mimo że w planie dnia było "tylko" 30min interwału, to był on tak geeeenialnie intensywny, że robił za godzinę treningu i wymęczył do cna ;)

Wczoraj ostatni raz machałam pędzlem, ramiona to odczuły (w górze długo trzymałam coś ciężkiego) i bałam się, że dadzą dziś popalić ;) Ale jakoś przetrwały.


Co jeszcze? 
:))))))))))))))))))))))) ziuuuu dużo radości ^.~

p.s. gdyby blok trwał o jedne ćwiczenia dłużej, to bym padła. 


Wrzucam danie w parę minut ;) Zrobione w uprzenim tygodniu. 
Przed wyjściem na uczelnie ugotowałam kaszę i pokroiłam kurczaka, tyle. Reszta po przyjściu.

KURCZAK W SOSIE pomidorowym z warzywami: kasza jęczmnienna (lub inny dodatek); pierś z kurczaka rozbita na kotlety, sos pomidorowy z kartoniku, mieszanka warzyw meksykańskich (tym razem ze słoiczka), sos sojowy, zioła.


Kotlety posypałam pieprzem ziołowym i natarłam nieco sosem sojowym. Na rozgrzaną patelnię parę sekund ściełam kurczaka z obu stron (jest bardziej soczysty wtedy), po czym dolałam pasty pomidorowej, doprawiłam, wsypałam warzywka. Potrzymałam parę minut i gotowe :) Kurczak robi się szybko, więc wyszło super :) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz