środa, 25 września 2013

zapiekana cukinia i papryka z kaszą jaglaną i serkiem wiejskim

 
FASZEROWANA CUKINIA I PAPRYCZKA Z KASZĄ JAGLANĄ I SERKIEM WIEJSKIM: 1) dobre mięsko mielone, cebula, czosnek, mleko (dodaję trochę do mięsa podczas duszenia, tutaj miałam sojowe), oliwa, natka z pietruszki, sos sojowy, przyprawy (NP. pieprz, kurkuma, oregano, bazylia, tymianek, majeranek wedle uznania).
2)  cukinia, papryka, natka z pietruszki, serek wiejski (odcedzony ze śmietanki, ze względów osuszenia i pieczenia ;) )


3) kasza jaglana (pierw podprażyłam w garnuszku, zalałam wrzątkiem - odlałam aby pozbyć się goryczy, następnie ponownie zalałam z dodatkiem mleka i gotowałam na małym ogniu 10 min + 10min dochodzenia pod przykrywką bez ognia.
A wszystko zapieczone w piekarniaku :) Mąż kupił ogórki tego dnia, więc dodałam. Moja refleksja? Robiłam pierwszy raz, spontanicznie jak więła mnie chęć by kupić mielone a w domu była już cukinia. Pyszne, zdrowe, wbrew pozorom robi się szybko a wygląda bardzo elegancko :) i mmmm... muszę kolejnym razem spróbować zrobić farsz z dodatkiem pomidorów, będzie boskie :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz