środa, 6 sierpnia 2014

Kiełbaski z jajecznicą, koktajl czereśniowy. Ćwiczenia

 Wczoraj udało mi się wieczorkiem pobiegać, a dzień w pracy był bardzo przyjemny (pogoda w końcu dopisała i nie padało!). Zdecydowanie udany czas :)

To co, dziś poranna gimnastyka ;)?
Spałaszowałam już owsiankę z gruszką, więc pora nieco się rozruszać. Do pracy zabieram serek wiejski z płatkami, aby podczas śniadania z dziećmi uzupełnić nieco straty w organiźmie. Czasowo wyrobię się w potreningowym posiłku. Kończe ćwiczenia i lecę na autobus.

Pisałam ostatnio o zestawie ćwiczeń Angeliki Pióro. Jest ich całkiem sporo, chciałabym podrzucić to, co robiłam ostatnio. Nie wiem czy nie robiłam 4 części, ale jestem w stanie przypomnieć sobie tylko trzy:
Na rozgrzewkę
Część I środkowa grzbiet
Część II środkowa nogi, ciało 
Parę serii na brzuch "wyciętych" z jej innych ćwiczeń.
A na zakończenie było rozciąganie.

Dziś może brak czasu na szukanie i wybieranie, więc biorę gotowy zestaw nr 25.

Podrzucam jedną z propozycji śniadań :)


KIEŁBASKI Z JAJECZNICĄ I GRAHAMKĄ: kiełbaski (dobrej jakości), skromne jajeczko (ok 1 na osobę) na oliwie z cebulką i szczypiorkiem, grahamka ze wszystkim :p (biały ser, sałata, szynka, ser, pomidor, rzodkiewka, papryka). Koktajl z czereśni.

Już wiele razy pisałam, że uwielbiam te pachnące śniadanka po powrocie z targu :) 

Miłego dnia!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz