wtorek, 27 stycznia 2015

CIECIORKA Z WARZYWAMI I INDYKIEM

Na FB udostępniłam zdjęcia, mojego brzuszka od 3 miesiąca aż do poporodowych chwil :) Dla motywacji, że warto dbać o siebie w czasie ciąży :) Nie robiłam tych zdjęć dla siebie, chociaż poniekąd z pewnością były one też motywatorem dla mnie, aby podjęty cel utrzymania ciała w dobrej kondycji, został osiągnięty. A co ważniejsze, abym mogła się nim z Wami podzielić :) Także mamusie, do roboty! Lepiej zadbać o siebie i dzidzię w czasie ciąży aniżeli biadolić później, że jest źle... Znalezienie czasu, systematyczność i chęci - to rzeczy, z którymi i ja walczyłam, ale się udało i jestem z tego dumna :)

Póki co także na FB aktualnie zwierzam się co u mnie, więc zapraszam ;)

Martynka zawiązana w chuście, śpi sobie słodko na mojej piersi, a ja mogę napisać posta... Muszę wręcz napisać, bo zjadłam coś bardzo dobrego, co wcześniej nie było specjalnie smaczne :p Taki miks paru dań: farszu do papryki, pieczonego udźca z indyka od teściowej (została niezjedzona porcja z wczoraj) i resztki, które zostały mi przy robieniu zupy ;)

Jest to NIEFOTOGENICZNE acz jak dla mnie smaczne danie :)

CIECIORKA Z WARZYWAMI I INDYKIEM: cieciorka (u mnie z puszki), burak, oliwki, marchewka, kawałki indyka (upieczonego z obiadu), włoszczyzna, ketchup, przyprawy (sos sojowy, kurkuma, gałka muszkatołowa i różne zioła jak i pieprz ziołowy - kombinowałam ;) ). Troszkę wody z oliwą do podlania.

Jak widać jest to bardzo "ściepkowe" danie, ale sądzę, że jak od podstaw wszystko zrobi się na patelni, to także będzie dobre ;) W każdym razie ja dziś wrzuciłam włoszczyznę na patelnię, później farsz (cieciorkę z burakami, marchewką i oliwkami), a na końcu indyka. Doprawiłam jeszcze sosem sojowym i ziołami. Poddusiłam na patelni.
Ugotowałam makaron, ale finalnie zostawiłam go do zupy i podałam z białą kaszą  gryczaną :) Mniam, jak farsz z papryką mi średnio smakował, bo był robiony na szybko i buraki nie doszły w piecu itp. To dziś to wszystko razem podduszone na patelni dało dobre połączenie smakowe.

A teraz pozostaje mi czekać czy Małej nie będzie bolał brzuszek po kaszy :p (oby nie...)

1 komentarz:

  1. Damascus Titanium - Texas Instruments - iTanium
    View nier titanium alloy all product titanium welding images of 2020 ford ecosport titanium damascus titanium buy metal online - Texas edc titanium Instruments - iTanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium-Titanium

    OdpowiedzUsuń